• DIETA LEKKOSTRAWNA BEZ MIĘSA 1800 KCAL (7-DNI)

DIETA LEKKOSTRAWNA BEZ MIĘSA 1800 KCAL (7-DNI)

89.00 -34% 59.00
szt. Do przechowalni
Wysyłka w ciągu 24h
Cena przesyłki 0
Wysyłka na podany adres mailowy 0
Wysyłka na adres mailowy 0
Dostępność Mało

Zamówienie telefoniczne: 535536355

Zostaw telefon
Jadłospis dedykowany dla osób z dolegliwościami trawiennymi, które jednocześnie nie spożywają mięsa. Może być też stosowany przy podejrzeniach chorób jelit. Lekkostrawny z wykluczeniem mięsa. Jak Ci się może wydawać zbilansowanie diety bez mięsa i dodatkowo z ograniczoną pulą produktów może być trudne. Nie tym razem. Przygotowałam zrównoważoną rozpiskę na 7 dni, która pozwoli odetchnąć Twojemu przewodowi pokarmowemu. Możesz polepszyć swoje samopoczucie dbając o dietę. 
Nie wiesz co jeść? A lekarz zalecił Ci lekkostrawną dietę? Nie wiesz jak ją zbilansować? To właśnie rozpiska dla Ciebie. I nie musisz jej realizować 1:1. Możesz wykorzystywać pojedyncze dania. Jeśli zasmakowała Ci któraś potrawa możesz powielać ją do woli.

Dieta w zestawie posiada:  
 
  1. 7 dniowy jadłospis, 
  2. Skrót tygodniowy rozpisany w tabeli.    
  3. Każdy dzień rozpisany na posiłki, ze szczegółową informacją jak przygotować produkty. Krok po kroku jak przygotować potrawę.
  4. Użytkowe miary produktów, takie jak łyżka, szklanka, garść. Także nie musisz mieć wagi kuchennej. 
  5. Listę zakupów na cały tydzień, którą możesz ze sobą zabrać do sklepu.  
  6. Tabelki do kontroli postępów. 
  7. Listę zamienników - różnych produktów.
  8. Poradnik jak korzystać z jadłospisu - najczęściej zadawane pytania przed klientów. 
  9. Listę zamienników - czyli w jakich proporcjach wymieniać produkty typu makaron, ryż, kasza i inne.

 

 


 

 

Przykładowe dania z jadłospisu:  
 
 
1. Makaron z serem i musem z malin 
 
2. Owsianka z granatem 
 
3. Koktajl z gruszką i płatkami
 
4. Ryżanka z jabłkiem na mleku sojowym
 
5. Łosoś na parze z ryżem i warzywami 
 
6. Placki warzywne z serem ricotta
 
7. Ciasto buraczkowe lekkostrawne
 
8. Omlet bananowy

 

 
* Zapoznaj się z pełnym opisem produktu przed zakupem.  

ROZKŁAD MARKOSKŁADNIKÓW:
 
  1.  BIAŁKO 20% 
  2.  TŁUSZCZE 30% 
  3.  WĘGLOWODANY 50%

 

 


 

 

Dodatkowe informacje:

  1.  Jadłospis składa się z 3 posiłków dziennie (śniadanie, obiad, kolacja).
  2.  Możesz spożywać je w dowolnej kolejności. 
  3.  Składniki w diecie to: nabiał, jaja, owoce, warzywa, napoje roślinne, ryby,  oliwa. 
  4.  Jadłospis NIE posiada, takich produktów jak: MIĘSO, tuńczyk, oliwki, cebula, czosnek.
 
 

 
* Sprzedawca poucza niniejszym Kupującego, że dalsze rozpowszechnianie produktów elektronicznych przez Kupującego bez zgody Sprzedawcy stanowi naruszenie praw autorskich przysługujących Sprzedawcy do produktów elektronicznych i może skutkować odpowiedzialnością cywilną lub karną. 
Podpis
E-mail
Zadaj pytanie