• JADŁOSPIS JESIENNE SMAKI 1900 KCAL 7DNI

JADŁOSPIS JESIENNE SMAKI 1900 KCAL 7DNI

89.00 -45% 49.00
szt. Do przechowalni
Wysyłka w ciągu 24 godziny
Dostępność Średnia dostępność

Zamówienie telefoniczne: 535536355


Jesień mamy wyjątkowo łagodną, dlatego nie było jesiennego szaleństwa wcześniej.

Zjawiam się teraz z nową, świeżą, jesienną rozpiską, której smaki rozgrzeją Wasze kuchnie jak i serca. 

 

Dużo dyni, śliwek, jabłek, buraka czy ziemniaczków.

Zdrowa dieta oparta na warzywach w towarzystwie ryb, cielęciny i wołowiny.

Smaki polskie połączone z kuchniami świata. 


 


Śniadania:


W skrócie pyszności na słodko, przeplecione tostami, omletami i wytrawnymi goframi. A jeśli któryś z przepisów zasmakuje Ci wybitnie możesz go powtarzać do woli z własnymi modyfikacjami.

 

Drugie śniadanie? Do pracy? Na wynos?


Nie ma problemu, wszystkie DRUGIE ŚNIADANIA będziesz w stanie zabrać ze sobą do pracy lub przy braku czasu - kupić w przydrożnym sklepie. Nic się nie martw - dieta to nie żelazny obowiązek! A dogodne rozwiązania. 

 

Obiady:


O słodkim dyniowym smaku, zapachu papryki, będzie też czas na orientalny Pad thai czy naleśniki. Paleta smaków i kolorów na twoim talerzu. Gotowane, pieczone czy smażone - wiele opcji, wszystkie w najzdrowszej formie. 

 

Podwieczorki nie tylko na słodko…


Zgodnie z tym, że lubimy różnorodność w diecie desery są nie tylko na słodko. Mamy też wytrawne potrawy, które zadbają o naszą odporność jesienią. Takie jak surówka czy kasza z warzywami.

 

Na kolację…


Klasyczne szybkie śledzie, makaron z dynią czy szybka sałatka. Te wszystkie kolorowe smaki znajdziesz w naszym jadłospisie. 

 

 


 

 

Jadłospis autorstwa: Darii Nożownik i Roksany Matejka



Dieta w zestawie posiada:  
 
  1. 7 dniowy jadłospis, 
  2. Skrót tygodniowy rozpisany w tabeli.    
  3. Każdy dzień rozpisany na posiłki, ze szczegółową informacją jak przygotować produkty. Krok po kroku jak przygotować potrawę.
  4. Użytkowe miary produktów, takie jak łyżka, szklanka, garść. Także nie musisz mieć wagi kuchennej. 
  5. Listę zakupów na cały tydzień, którą możesz ze sobą zabrać do sklepu.  
  6. Tabelki do kontroli postępów. 
  7. Listę zamienników - różnych produktów.
  8. Poradnik jak korzystać z jadłospisu - najczęściej zadawane pytania przed klientów. 
  9. Listę zamienników - czyli w jakich proporcjach wymieniać produkty typu makaron, ryż, kasza i inne.
 
 

Przykładowe śniadania  z jadłospisu:  
  1. Płatki owsiane z orzechami i śliwkami
  2. Omlet ze świeżym szpinakiem, szczypiorkiem i pomidorami
  3. Owsianka z gruszką i cynamonem

 

Przykładowe dania obiadowe:

 

  1. Pad thai z kurczakiem, jajkiem i kapustą pekińską 
  2. Wołowina z cykorią 
  3. Dorsz z sałatką z buraka

 

Przykładowe kolacje:

 

  1. Sezonowy makaron z dynią
  2. Młode ziemniaczki z twarożkiem i szczypiorkiem
  3. Sałatka z buraka i serem feta
 
W jadłospisie potrawy się nie powtarzają. Każdego dnia poznajesz nowe potrawy, które później możesz odtwarzać do woli.
 
* Zapoznaj się z pełnym opisem produktu przed zakupem.  

ROZKŁAD MARKOSKŁADNIKÓW:
 
  1.  BIAŁKO 20% 
  2.  TŁUSZCZE 30% 
  3.  WĘGLOWODANY 50%
 

 
 
Dodatkowe informacje:
  1. Jadłospis składa się z 5 posiłków dziennie (śniadanie, drugie śniadanie, obiad, podwieczorek i kolacja)
  2. Przez 7 dni, otrzymujesz 28 unikatowych jesiennych potraw.  
  3. Możesz spożywać je w dowolnej kolejności.
  4. Składniki w diecie to: drób, nabiał, jaja, owoce, warzywa, napoje roślinne, mleko krowie, oliwa, tofu, wołowina, cielęcina. 
  5. Jadłospis NIE posiada, takich produktów jak: wieprzowina 
 

 
* Sprzedawca poucza niniejszym Kupującego, że dalsze rozpowszechnianie produktów elektronicznych przez Kupującego bez zgody Sprzedawcy stanowi naruszenie praw autorskich przysługujących Sprzedawcy do produktów elektronicznych i może skutkować odpowiedzialnością cywilną lub karną.