• 7-DNIOWY JADŁOSPIS "JEDZ MNIEJ MIĘSA" 1600 KCAL

7-DNIOWY JADŁOSPIS "JEDZ MNIEJ MIĘSA" 1600 KCAL

79.00 -13% 69.00
szt. Do przechowalni
Wysyłka w ciągu 24h
Cena przesyłki 0
Wysyłka na podany adres mailowy 0
Wysyłka na adres mailowy 0
Dostępność Mało

Zamówienie telefoniczne: 535536355

Zostaw telefon

7-DNIOWY JADŁOSPIS PRZECIWZAPALNY 2000 KCAL    

   


 

 

Dieta przygotowana z myślą o osobach, które chciałyby ograniczyć jedzenie mięsa, ale obawiają się, że nie dadzą rady zbilansować poprawnie diety, przez co mogą nabawić się niedoborów. 

 

Dlatego zjawiam się ja, z dietą która OGRANICZA MIĘSO, ale całkowicie go nie eliminuje. Jest kilka propozycji z mięsem. Jadłospis obfituje w dania wegetariańskie, wegańskie, są też propozycje z rybami. Także bogactwo smaków, barw i faktur. Cudowne połączenia smaków wzbogacone mnóstwem warzyw i owoców.

 

Dla słodyczowych łasuchów uwzględniłam kilka rekreacyjnych przekąsek - batoników znanych marek. 

 

Jadłospis jest oparty na zdrowych, prostych i naturalnych produktach. Nie ma w nim nic skomplikowanego. Proste produkty wykorzystane w ciekawy sposób. Zapoznaj się z poniższymi wytycznymi przed zakupem.  

 


 

 

Dieta w zestawie posiada:  

 

  1. 7 dniowy jadłospis, 
  2. Skrót tygodniowy rozpisany w tabeli.    
  3. Każdy dzień rozpisany na posiłki, ze szczegółową informacją jak przygotować produkty. Krok po kroku jak przygotować potrawę.
  4. Użytkowe miary produktów, takie jak łyżka, szklanka, garść. Także nie musisz mieć wagi kuchennej. 
  5. Listę zakupów na cały tydzień, którą możesz ze sobą zabrać do sklepu.  
  6. Tabelki do kontroli postępów. 
  7. Listę zamienników - różnych produktów.
  8. Poradnik jak korzystać z jadłospisu - najczęściej zadawane pytania przed klientów. 

 

  


 

 

Przykładowe dania z jadłospisu:  

 

 

1. Zapiekanka makaronowa z dynią i serkiem koperkowym  

 

2. Placki z cukinią i szpinakiem 

 

3. Wegańskie pancakes z kiwi 

 

4. Pieczone ziemniaki z pastą z ciecierzycy i awokado 

 

5. Pęczotto z warzywami i orzechami

 

6. Zupa Minestrone

 

7. Słodki omlet 

 

8. Jaja po benedyktyńsku 

 

  

 

* Zapoznaj się z pełnym opisem produktu przed zakupem.   

 


 

ROZKŁAD MARKOSKŁADNIKÓW: 

 

  1.  BIAŁKO 15%  
  2.  TŁUSZCZE 30%  
  3.  WĘGLOWODANY 55% 

 


 

Dodatkowe informacje: 

 

  1.  jadłospis składa się z 4 posiłków (śniadanie, drugie śniadanie, obiad i kolacja - ale możesz używać je w dowolnej kolejności) 
  2.  składniki w diecie: nabiał, jaja, owoce, warzywa, napoje roślinne, ryby, strączki, oliwa, nasiona, orzechy,  
  3.  nie posiada: suszonych owoców 

 

 

 

 


 

 

* Sprzedawca poucza niniejszym Kupującego, że dalsze rozpowszechnianie produktów elektronicznych przez Kupującego bez zgody Sprzedawcy stanowi naruszenie praw autorskich przysługujących Sprzedawcy do produktów elektronicznych i może skutkować odpowiedzialnością cywilną lub karną.  

 

 


 

  

 

WYBIERZ ZDROWIE DLA SIEBIE!

Podpis
E-mail
Zadaj pytanie