• JADŁOSPIS JESIENNY 2200 KCAL 7DNI

JADŁOSPIS JESIENNY 2200 KCAL 7DNI

89.00 -45% 49.00
szt. Do przechowalni
Wysyłka w ciągu 24h
Cena przesyłki 0
Wysyłka na podany adres mailowy 0
Wysyłka na adres mailowy 0
Dostępność Mało
Waga 0.15 kg

Zamówienie telefoniczne: 535536355

Zostaw telefon
Jesienny jadłospis to podróż po rozgrzewających smakach. Smakach tej pory roku, dla której jest dedykowany. Gruszki, jabłka na ciepło, pod pierzynkami, rozgrzewające zupy i dyniowe zapiekanki to zdecydowanie smaki na powoli panujący chłód. Jeśli nie lubisz ciężkich i tłustych mięs nie znajdziesz ich tu, jadłospis uwzględnia tylko drobiowe wyroby. Dedykowany dla osób które szukają głębi smaków w prostych połączeniach i łatwo dostępnych produktach. Wyczarujmy cos pysznego z dawno nam znanych i używanych przez nasze babki produktów. Zapraszam.


Dieta w zestawie posiada:  
 
  1. 7 dniowy jadłospis, 
  2. Skrót tygodniowy rozpisany w tabeli.    
  3. Każdy dzień rozpisany na posiłki, ze szczegółową informacją jak przygotować produkty. Krok po kroku jak przygotować potrawę.
  4. Użytkowe miary produktów, takie jak łyżka, szklanka, garść. Także nie musisz mieć wagi kuchennej. 
  5. Listę zakupów na cały tydzień, którą możesz ze sobą zabrać do sklepu.  
  6. Tabelki do kontroli postępów. 
  7. Listę zamienników - różnych produktów.
  8. Poradnik jak korzystać z jadłospisu - najczęściej zadawane pytania przed klientów. 
  9. Listę zamienników - czyli w jakich proporcjach wymieniać produkty typu makaron, ryż, kasza i inne.
 
 

Przykładowe śniadania  z jadłospisu:  
 
1.  Jesienna owsianka z karmelizowaną gruszką i orzechami
2. Orzechowa wegańska kaszaka manna
3. Sałatka Caprese z grillowanym bakłażanem i pesto
4. Gofry dyniowe z cynamonem
5. Gofry wytrawne z ciecierzycy z hummusem i warzywami
 
Przykładowe dania obiadowe:
 
1. Zapiekanka ziemniaczana z pokruszonym serem feta
2. Zupa z soczewicy z morelami
3. Quesadilla z dynią, szpinakiem i indykiem
4. Zapiekany batat z soczewicą i kruszonką z białego sera
 
Przykładowe kolacje:
 
1. Mini pizzerinki z cukinii
2.Racuchy jabłkowo-owsiane
3.Frytki z cukinii w panierce z parmezanu
 
W jadłospisie potrawy się nie powtarzają. Każdego dnia poznajesz nowe potrawy, które później możesz odtwarzać do woli.
 
* Zapoznaj się z pełnym opisem produktu przed zakupem.  

ROZKŁAD MARKOSKŁADNIKÓW:
 
  1.  BIAŁKO 18% 
  2.  TŁUSZCZE 30% 
  3.  WĘGLOWODANY 52%
 

 
 
Dodatkowe informacje:
  1.  Jadłospis składa się z 4 posiłków dziennie (śniadanie, drugie śniadanie, obiad i kolacja) przez 7 dni, otrzymujesz 28 unikatowych jesiennych potraw.
  2.  Możesz spożywać je w dowolnej kolejności. 
  3.  Składniki w diecie to: drób, nabiał, jaja, owoce, warzywa, napoje roślinne, mleko krowie, oliwa, tofu.
  4.  Jadłospis NIE posiada, takich produktów jak: wieprzowina, wołowina, kapusta, fasola.
 
 

 
* Sprzedawca poucza niniejszym Kupującego, że dalsze rozpowszechnianie produktów elektronicznych przez Kupującego bez zgody Sprzedawcy stanowi naruszenie praw autorskich przysługujących Sprzedawcy do produktów elektronicznych i może skutkować odpowiedzialnością cywilną lub karną. 
Podpis
E-mail
Zadaj pytanie