• JADŁOSPIS "NA RATUNEK ZDROWIU" 1900 KCAL (7-DNI)

JADŁOSPIS "NA RATUNEK ZDROWIU" 1900 KCAL (7-DNI)

49.00
szt. Do przechowalni
Wysyłka w ciągu 24 godziny
Dostępność Mało

Zamówienie telefoniczne: 535536355

JADŁOSPIS "NA RATUNEK ZDROWIU" 1900 KCAL (7 DNI)



 

Cześć! Nowy rok to też nowe postanowienia, mobilizacja do działania. Korzystając z noworocznego czasu wrzucamy Wam nowy jadłospis - NA RATUNEK ZDROWIU. Świeża odsłona klasycznych dań, dieta można by rzec idealna na początek roku. Smakowita, kolorowa. Opiera się na zasadach śródziemnomorskiej czyli najzdrowszej diety świata. 

 

Rozpiska jest szczególnie polecana osobom z problemami z odpornością, przy nadciśnieniu lub po prostu przy redukcji, przy zmianach nawyków żywieniowych na lepsze. Dodatkowo dobra będzie dla osób cierpiących na choroby hormonalne, przy zaburzeniach gospodarki cukrowej. Dieta jest kwintesencją tego co można wyciągnąć z warzyw, owoców i pełnowartościowych produktów w kuchni. 

 

Każdy dzień diety posiada cztery unikatowe dania, możecie realizować je w dowolnej kolejności. Są proste, także jeśli coś wybitnie Ci zasmakuje może powtarzać do woli. Ten jadłospis może służyć Wam jako element Waszej codziennej diety, możecie go wprowadzać stopniowo - jedno danie dziennie lub klasycznie od razu wszystkie cztery posiłki. 

 

Dieta jest powiewem świeżości w tej zimowej i szarej aurze. Warto z nowym rokiem, zdecydować się zawalczyć o swoje zdrowie. Przypominamy, że warto do jadłospisu również dbać o odpowiednie nawodnienie, o wystarczająca ilość snu i regularne aktywności nawet te małe jak spacer. 

 

Korzyści jakie może Ci przynieść jadłospis? 

  • więcej siły na codzień
  • energię do działania 
  • chęć wstawania z łóżka
  • odżywienie organizmu
  • polepszenie wyników badań
  • zadowolenie z siebie i swoich działań w związku z żywieniem

 

 

 

Jadłospis przygotowany w team'ie dietetyczek: Roksana Matejka + Martyna Flis

 



 

Dieta w zestawie posiada:

1. 7 dniowy jadłospis

2. Tygodniową tabelę,

3. Każdy dzień rozpisany na posiłki, ze szczegółową instrukcją przygotowania,

4. Użytkowe miary produktów - łyżka, szklanka, garść (nie musisz ważyć produktów),

5. Listę zakupów na cały tydzień - oszczędzasz czas,

6. Tabelki do kontroli postępów - dzięki, której dokonasz samokontroli i pomiarów.

 


Przykładowe dania z jadłospisu znajdziesz wyżej. 

 

* Zapoznaj się z pełnym opisem produktu przed zakupem. 

 


 

ROZKŁAD MARKOSKŁADNIKÓW

 

  • BIAŁKO 20 % (100g)
  • TŁUSZCZE 25 % (55g)
  • WĘGLOWODANY 55 % ( 275g)

  

Dodatkowe informacje:

  •  jadłospis składa się z 4 posiłków (śniadanie, II śniadanie, obiad, kolacja)
  • składniki w diecie: jaja, owoce, warzywa, nabiał, mięso, drób, gluten, ryby,
  • nie posiada: przetworzonych produktów, rafinowanych tłuszczy, cukru, wątróbki, owoców morza

 


 

* Sprzedawca poucza niniejszym Kupującego, że dalsze rozpowszechnianie produktów elektronicznych przez Kupującego bez zgody Sprzedawcy stanowi naruszenie praw autorskich przysługujących Sprzedawcy do produktów elektronicznych i może skutkować odpowiedzialnością cywilną lub karną. 

  


 

WYBIERZ ZDROWIE DLA SIEBIE!