• JADŁOSPIS O NISKIM IG 1700 KCAL (7-DNI)

JADŁOSPIS O NISKIM IG 1700 KCAL (7-DNI)

39.00
szt. Do przechowalni
Wysyłka w ciągu 24 godziny
Dostępność Średnia dostępność

Zamówienie telefoniczne: 535536355

JADŁOSPIS 7-DNIOWY O NISKIM IG 1700 KCAL

 

 

Czujesz się zmęczony po jedzeniu? Odnotowujesz zjazdy po posiłku? Czujesz, że posiłki jakie jesz zamiast dawać Ci energię to ją zabierają? Mam dla Ciebie idealne rozwiązanie! Wystarczy lekko skorygować aktualne założenia dietetyczne.

 

Ok, lecimy z jadłospisem w którym ograniczona jest podaż prostych węglowodanów. Które mogą powodować spadki energetyczne. Jeśli jednak one są podane w diecie, to są tak dobrze zbilansowane, że nie powinny sprawiać problemu podniesienia glikemii w organizmie, czyli są bezpieczne dla naszego zdrowia. Pamiętaj, że kluczem jest kompozycja posiłku i składniki w nim zawarte.

To jest jadłospis na który czekałeś/czekałaś! 


Podstawą diety o niskim indeksie glikemicznym powinny być produkty, takie jak większość surowych owoców i warzyw, produkty mleczne, warzywa strączkowe oraz orzechy. Proporcjonalnie mniejszy udział w diecie o niskim indeksie glikemicznym zajmują pieczywo pełnoziarniste, czy wytwarzane na zakwasie, naturalne płatki zbożowe, nierozgotowane makarony, kasze oraz ryż.


W najmniejszej ilości zalecane są produkty o najwyższym indeksie glikemicznym takie jak: przetworzone produkty zbożowe, w tym pieczywo z wysoko oczyszczonej mąki, i większość zbożowych przetworów śniadaniowych, wyroby cukiernicze, słodycze, słodkie i słodzone napoje, ziemniaki i inne długo gotowane, rozdrobnione warzywa. Tego w tym jadłospisie nie znajdziesz.


 

Nie bój się gotowych rozpisek z których możesz czerpać mądre lekcje. Nie musisz się trzymać diety 1:1, ale naucz się komponować dania zgodnie z zaleceniami, zgodnie ze zdrowymi wytycznymi. O to mi najbardziej chodzi. Nie chce uzależnić Cię od rozpiski, a pokazać alternatywny sposób żywienia, nie koniecznie daleki od tego co jadłeś do tej pory, ale może czasem podany inaczej, bez obróbki termicznej czy dodatkowej panierki. A wszystko po to byś Ty mógł/mogła cieszyć się zdrowiem!

 




 

Dieta w zestawie posiada:

1. 7 dniowy jadłospis

2. Tygodniową tabelę,

3. Każdy dzień rozpisany na posiłki, ze szczegółową instrukcją przygotowania,

4. Użytkowe miary produktów - łyżka, szklanka, garść (nie musisz ważyć produktów),

5. Listę zakupów na cały tydzień - oszczędzasz czas,

6. Tabelki do kontroli postępów - dzięki, której dokonasz samokontroli i pomiarów.

 


Przykładowe dania z jadłospisu znajdziesz w grafice u góry. 

 

* Zapoznaj się z pełnym opisem produktu przed zakupem.  

 


 

ROZKŁAD MARKOSKŁADNIKÓW

 

  • BIAŁKO 22 %
  • TŁUSZCZE 35 %
  • WĘGLOWODANY 43 % 

 


  

Dodatkowe informacje:

  •  jadłospis składa się z 5 posiłków (śniadanie, drugie śniadanie, obiad, podwieczorek, kolacja)
  • składniki w diecie: jaja, owoce, warzywa, napoje roślinne, mięso drób, gluten, strączki
  • nie posiada: przetworzonych produktów, rafinowanych tłuszczy, cukrów 

 


 

* Sprzedawca poucza niniejszym Kupującego, że dalsze rozpowszechnianie produktów elektronicznych przez Kupującego bez zgody Sprzedawcy stanowi naruszenie praw autorskich przysługujących Sprzedawcy do produktów elektronicznych i może skutkować odpowiedzialnością cywilną lub karną. 

  


 

WYBIERZ ZDROWIE DLA SIEBIE!