• JADŁOSPIS "POMOC PRZY SIBO + NISKI IG" 2000 KCAL (7-DNI)

JADŁOSPIS "POMOC PRZY SIBO + NISKI INDEKS GLIKEMICZNY" 2000 KCAL (7-DNI)

49.00
szt. Do przechowalni
Wysyłka w ciągu 24 godziny
Dostępność Mało

Zamówienie telefoniczne: 535536355

JADŁOSPIS "POMOC PRZY SIBO + NISKI INDEKS GLIKEMICZNY" 2000 KCAL (7-DNI)



 

Obserwując potrzeby naszych klientów indywidualnych w gabinecie. Stworzyłyśmy jadłospis, który pomoże Wam w problemach jelitowych a dodatkowo będzie miał niski indeks glikemiczny. Bo lekkie jedzenie dla jelit nie oznacza tylko pszennych i oczyszczonych produktów. Można to zbilansować! I tutaj z pomocą przychodzimy MY! 

 

Nowa propozycja jadłospisu dla osób zmagających się z SIBO. Dieta jest oparta na zasadach diet LOW FOODMAP, bazuje na nisko i średnio fermentujących produktach. Z uwzględnieniem Waszej glikemii, która bardzo często przy problemach jelitowych jest również rozregulowana. 

 

Dobrze wiemy, jak trudno połączyć ze sobą kilka zaleceń. Zupełnie inne zalecenia należy wprowadzić przy SIBO, a zupełnie inne gdy mamy problem z gliekmią lub insulinooporność. Co zatem robić gdy te dwie choroby spotykają się w jednym organizmie? Nie panikować. Jest na to sposób. Być może nasza propozycja okaże się trafna? Spróbuj wprowadzić zmiany korzystne dla Twoich jelit i glikemii w swojej kuchni. 

 

Jadłospis przygotowany w team'ie dietetyczek: Roksana Matejka + Martyna Flis

 



 

Dieta w zestawie posiada:

1. 7 dniowy jadłospis

2. Tygodniową tabelę,

3. Każdy dzień rozpisany na posiłki, ze szczegółową instrukcją przygotowania,

4. Użytkowe miary produktów - łyżka, szklanka, garść (nie musisz ważyć produktów),

5. Listę zakupów na cały tydzień - oszczędzasz czas,

6. Tabelki do kontroli postępów - dzięki, której dokonasz samokontroli i pomiarów.

 


Przykładowe dania z jadłospisu znajdziesz wyżej. 

 

* Zapoznaj się z pełnym opisem produktu przed zakupem. 

 


 

ROZKŁAD MARKOSKŁADNIKÓW

 

  • BIAŁKO 20 % (100g)
  • TŁUSZCZE 25 % (55g)
  • WĘGLOWODANY 55 % ( 275g)

  

Dodatkowe informacje:

  •  jadłospis składa się z 4 posiłków (śniadanie, II śniadanie, obiad, kolacja)
  • składniki w diecie: jaja, owoce, warzywa, mięso, drób, gluten, ryby,
  • nie posiada: przetworzonych produktów, rafinowanych tłuszczy, cukru, wątróbki, owoców morza

 


 

* Sprzedawca poucza niniejszym Kupującego, że dalsze rozpowszechnianie produktów elektronicznych przez Kupującego bez zgody Sprzedawcy stanowi naruszenie praw autorskich przysługujących Sprzedawcy do produktów elektronicznych i może skutkować odpowiedzialnością cywilną lub karną. 

  


 

WYBIERZ ZDROWIE DLA SIEBIE!